חה"כ שרן השכל על החלת החוק ביו"ש: "טובת ישראל, לא קשור לפוליטיקה"

אסתי פלד 1 Comment on חה"כ שרן השכל על החלת החוק ביו"ש: "טובת ישראל, לא קשור לפוליטיקה"

ח"כ שרן השכל, תקווה חדשה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני יכולה לומר שמתקיימים כל היום מגעים על חוק החשוב של הסדרת החוק הישראלי ביו"ש גם עם בנט וגם עם לפיד. זה יעזור גם בביטוח הלאומי, עבירות תנועה כמו כביש 90 וכלה בפשיעה שמתבצעת במדינה שאנשים יברחו ליהודה ושומרון כמו ערי מקלט"

צילום: Tomer Neuberg/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת שרן השכל לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני יכולה לומר שמתקיימים כל היום מגעים על חוק החשוב של הסדרת תקנות החוק הישראלי ביו"ש גם עם בנט וגם עם לפיד. זה יעזור גם בביטוח הלאומי, עבירות תנועה כמו כביש 90 וכלה בפשיעה שמתבצעת במדינה שאנשים יברחו ליהודה ושומרון כמו ערי מקלט"

"אחזור על דברי סגן ראש הממשלה גדעון סער שאמר על האופוזיציה שכשהם היו בקואליציה הם לא היי מעזים להצביע על זה. יש חוקים שאנחנו רוצים לעשות והם מעוגנים בהסכם הקואליציוני שהאופוזיציה מנסה לעצור אותם – זה בסדר אבל החוק הזה הוא חוק בסיסי לטובת ישראל שלא קשור לפוליטיקה אלא לביטחון של מדינת ישראל"

אנחנו מתמודדים עם אתגרים כל מספר שבועות, הקואליציה לא פשוטה אבל מי שיושב איתנו יש לנו תפיסות עולם שונות, גם כלכליות אנחנו צולחים את זה. אבל, ממשלה שמעוניינת ביציבות לא יכולה להצביע נגד דברים שאנחנו חייבים להעביר, אין ברירה"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הורסים את המדינה מכל הכיוונים ופתאום מנפנפים ב"טובת המדינה"